Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, October 16, 2011

antara aku, budak baru kerja dan budak dah 10 bulan kerja...

salam sejahtera ke atas kamu kamu dan kamu...

aku baru 1 bulan keje..mase tu arr..dia baru 2 hari keje..dan sebagai orang yg konon2 lame keje, aku tegur dia..
amk no phone sesama rakan sekerja adalah biasa bg aku..dengan keje aku sebagai QA, bedepan dengan auditor yg sebok nak jumpe org yg menjalankan keje berbantukan org tengahnya adalah aku, aku perlu ade  no phone ramai org..

esok aku dapat msg..msg mule2 nak ajak kenal bukan aku xboleh bace..aku layan xlayan..jwpn aku pada soalan dia mcm xde perasaan..nak pegi keje aku dah rasa malas...meja aku sng nak nmpk budak tuh..dan seriously aku xde perasaan kat lelaki for the time being...

at d same time..aku agak rapat dengan budak dah keje 10 bulan (N)...dan aku citer kat dia budak br masuk(F) mcm nak approach aku..N told me dat F ada bg tau dia nak kenal aku tp N suruh dia takel budak lain..dia xnak bg aku..ohho..and N knew everything about me and F since F share wif N his feeling..

d day after, F lamar aku..aku bgtau N..dan N terkejut..tp dia biasa jelah..aku agak emosi dgn F tp N agak menyebelahi F..lelaki mestilah sokong lelaki juga..

tp, ape yg jadi lepas tuh, N ajak aku keluar...nobody knows... we went out...having fun together..and now i feel scared that im going to lose him..adoi..

second time...i had dinner with N..and he went to my sis's wedding..i thought he wouldn't come..and aku bernazar jika dia dtg, aku akan buat somethinglah...aku kenalkan dia pd family aku..dan ramai ingat itu bf aku..im praying for that..

Ok...i just want to say im in love again....haihh!skrg nih aku juz nk tau dia ade perasaan kt aku atau x..

No comments: