Kuncu-kuncu Cik 18

Wednesday, April 6, 2011

Surat buat kamu wahai Si Perampas

(oups...sudah lame tidak ketemu wahai blogger-blogger sekalian...)

hei kamu...
sudah banyak kali aku bilang same kamu...jangan rampas hak aku...jangan amik kepunyaan aku...tapi kamu degil...kamu suka sekali jika aku menderita kehilangan...kamu boleh teriak gembira melihat aku ditinggalkan...

hoi kamu si perampas...
ape kamu tidak punye hati?? kamu juga tidak bisa mempunyai perasaan?? dimanakah kepunyaan kamu sehingga kamu betah merampas kepunyaan aku?? ape kamu tidak boleh mencari yang lain selain dari kepunyaan aku???

hai perampas...
aku tidak mahu tahu samada kamu cantik, hot, seksi mahupon apa saja yang bisa menarik perhatian orang...aku tahu, kamu sebenarnyer tidak mahu merampas mahupon mencuri, mencilok, mencopet ataupon apa saja..tapi kamu hanya menjalankan tugas kamu...

okey ya kamu wahai si perampas masa, ini salah aku...mungkin aku selalu menangguh-nangguhkan kerja...mungkin juga aku selalu lalai mendengar lagu CN Blue...mungkin juga aku selalu ralit menatap cerita-cerita yang heronya sungguh kacak...memang salah aku...

sehingga kini, aku punya 18 hari sebelum pembentangan projek tahun akhir...21hari sebelum final Writing...serta 26hari sebelum thesis dihantar...dan juga aku tidak punya hari lagi untuk projek Plant Design kerana aku mendapat ketua group yang cukup B^%# skali...maaf...

dan aku juga sudah sibok mencari vacancies untuk chemical engineer...aku menunggu interview di company-company...doakan aku wahai pembaca..jika ada company yg memerlukan chemical engineer, hubungilah aku..


### si perampas yg betul2..kau nak kawen dgn dia ke tak, itu bukan aku punye pasal...tak payah nak sakitkan ati aku dengan kebahagian ko tuh sebab aku kenal siapa dia...moga aku jumpe bakal suami yg lebih baik dari dia..terima kasihhh

2 comments:

~fais~ said...

sabar2. jangan marah2 cegitu.. follow cik 18 punye twitter.. :)

one2paii said...

sape yang lu maksudkan nak kawin ngan die tuh..haha..meh gua jerk yang kawin ngan die..ha ti lu xla marah2 ag..perampas dah dirampas kembali..chewah..ayat penyedap rasa untuk lu..haha..sahbo baiii