Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, October 24, 2010

Cik 18 rase down sangat

down down down down......

payah nak cakap ngan korang..perasaan tuh datang dengan tibe-tibe petang tadi....

Cik 18 ade satu rahsia besar..besar sangat...dan rase tak mampu nak tanggung seorang...
setakat nih, hanya 2 orang je tau dan kedua-dua tuh tak boleh diharap...
dan Cik 18 rase macam dok jatuh tersungkur tak boleh nak bangun...
menyesalnye sebab dua-dua orang tu dapat tau...

boleh tak nak bunuh dua orang tuh supaya Cik 18 rase tenang????



serius Cik 18 memerlukan seseorang untuk pinjam bahu dia dan menangis puas-puas...
tapi malangnyer, untuk mempercayai seseorang tuh bukan senang..

hmmm...

2 comments:

chEnta said...

kenapa nie ?

Aretikz said...

Kalo nak pinjam.. pinjam yg muhrim.. hehe.. Nak yg lebih dipercayai? Yang kat atas Cik Jari.. dengaNya kita berserah.. sabar jak la.. semua tu ujian.. kepadaNya kita kembali untuk mencari keredhaanNya.. kerna ujian itu datang dariNya.. jagn riso.. InsyaAllah.. semua baik2 saja.. Cheer up k..