Kuncu-kuncu Cik 18

Thursday, October 14, 2010

perempuan dan bola sepak..

salam untuk semua yang ngah bace tuh...

perempuan dan bola sepak...ape kaitan??? ejaan pon lain..bace lagilah lain bunyikkk...tang mane yang same tuh???

  VS  


ape, ingat lelaki je boleh dengan bola sepak???
meh Cik 18 bagitahu ape kaitan perempuan dan bola sepak...
  • bola sepak itu bulat... bulat..bukan kene kepal2 jadi bulat..tapi bulat dalam membuat sesuatu...lelaki amat suke perempuan yang tahu hala tuju...
  • bola sepak yang berkualiti adalah mahal...perempuan juga ada yang 'mahal'...mahal harga diri laa...lagi mahal, lagi susah nak dapat, lagi lelaki suke...mencabar katanya...
  • bola sepak itu boleh disepak...tapi perempuan bukan untuk disepak...cume konsep sepak tuh yg diambil kira..bola disepak supaya bola tu menuju ke arah ape yang penendang bola nak..Kalo masuk bab cinta, perempuan mudah sangat ikut kata pakwe...pakwe cakap itu ini sanggup tu buat..
  • bola sepak ni dipegang lembut luarnya..tapi dalam keras..perempuan pon macamtuh...luar biar kene nampak sopan-santun tuh..orang kata first impression..dari situ gak lelaki akan mudah jatuh cinta pandang pertama..tapi kat dalam, perempuan mmg kuat...kuat sabar la contohnye..
  • bola itu juga direbut oleh banyak kaki..perempuan juga mcm tuh...konsepnye, bola tu perlu dijaga dari direbut oleh pihak lawan...untuk kes perempuan, ramai tu yang kat luar sana jadikan perempuan sebagai mangsa..oleh itu, ibubapa, penjaga, ape2 hal, mesti sebokkan anak perempuan dari anak lelaki..
cukup kot lima tuh...ke korang ade idea lain nak kaitkan perempuan dengan bola??? jom kongsi dengan Cik 18..

@>~ ni sume Cik 18 fikir sendiri..so, kalo salah ampunkan ye...

No comments: