Kuncu-kuncu Cik 18

Saturday, October 16, 2010

laki tu muke die stim semacam yer...

salam dearies...ketika Cik 18 menaip entry ini, Cik 18 baru saje balik dari suatu tempat yang menjadi tumpuan ramai di JB...cubelah teka apa dia...

yang Cik 18 nak citer skrg nih adelah Cik 18 sangat terkejut dengan perangai-perangai remaja sekarang yang buat maksiat dah tak perlu cari hotel-hotel lagi dah...depan orang ramai pon dah boleh buat taw...

mase Cik 18 parking kete, Cik 18 perasan kete sebelah enjinnya masih terbuka..cermin agak gelap tapi masih nampak bayang orang di dalam...Cik 18 dan kawan dah agak pasti dorang sedang membuat projek...mase tu sambil mara ke depanlah...tapi Cik 18 rase saje nak tekan alarm kete...buat2 nak cek dah kunci ke blum...

kawan lelaki Cik 18 lagi saje...dia pegi try buka pintu kete Cik 18 konon2 nak pastikan dah kunci padahal mata dia dah dok usha kete sebelah...

"ko taw, muka laki tuh dah stimmmmmmm"

hoho....dah agak...takpelah...kami tinggalkan kereta wira aerobik hitam xsilap Cik 18 la..kami jalan kedepan lagi untuk melhat pemandangan laut...sedang jalan2, tibe2 mata Cik 18 terus tertangkap aksi seorang lelaki di dalam MYVI putih yang seperti tersandar kesedapan....cermin depannya agak terang utk dilihat...so, kami saje2 pandang...

entah macamane, terbangun seorang perempuan bertudung dari riba lelaki tu...kawan laki Cik 18 terus cakap " tu mesti dia mengulom!! " ohhh tidakkk...geli geli geli...Cik 18 memang xleh bayang lagi sebab rase mcm masih mude remaja...kawan perempuan Cik 18 lagilah menjerit kegelian...xterbayang dek akal..

yang buat Cik 18 rase geram, dahlah bertudung, pastu boleh plak wat tengah2 ramai orang kot...kete parking memang melambak...adoii...dan Cik 18 memang yakin dia tengah mengulom bak kata kawan lelaki Cik 18...

itu baru 2 kereta....belom lagi Cik 18 jalan kedepan, ke belakang....kawan lelaki Cik 18 siap cakap lagi...kat situ memang dah takde hal dah kalo nak buat mende2 maksiat gitu...pegawai agama pon dah tak cukup kakitangan nak tangkap...adoyai...

Cik 18 dan kawan2 pon teruskan melangkah mengambil angin malam...nak buat esaimen yang melambak memang xdelah kan..xde mood...adelah dalam setengah jam plus2 kitorang pusing2, tangkap gambar sume, kitoang pon cadang nak balik..nak pegi 1 tempat makan...supper sket...

"jom kiter kaco dorang berzina!" kata kawan lelaki Cik 18 dengan tibe2..."jom jom!!" Cik 18 memang kalo boleh nak wat dorang malu sket dengan ape yang dorang buat...bila patah balik, kete MYVI putih tuh dah xde...dah puas kot BLOW JOB (kata kawan lelaki Cik 18, itulah perkataan yg tepat utk tafsirkan ape yang dorang buat...Cik 18 pon baru tahu)..

tapi, kereta yang lagi satu tuh tetap ade sebelah kete Cik 18...bile kat depan kete, terus tekan alarm...kete Cik 18 punya alarm memang kuat...msti terbantut pergerakan dorang dalam kete gelap itu...hahaha..gelak jahat!..pastu, kawan laki Cik 18 saje je jalan lambat2 sambil betulkan rambut kat cermin kete tu...konon2 xnampak lah...padahal tengah tengok dorang wat ape...tapi kawan Cik 18 cakap nampak muka laki tuh je yang stim..yang perempuan xbape nampak..

semoga Cik 18, kawan2 dan semua blogger dijauhkan melakukan perkara terkutuk sebegini...Nauzubillah!


###hmmmm...patutlah kes buang bayi makin meningkat...nak buat maksiat pon dah takde tmpat yang sorok2..sekarang sume dah open..open minded, open zina...

16 comments:

Umie Nadhirah said...

Omagoddd.. maksiat dimana2...


:O

avid gunner said...

elok bakar je kereta2 manusia tu.

relevan said...

Uiks..maksiat di mana mana ni..pantang lepa sahaja..

haidi takeAfoto said...

maksiat skg ni ade je kt mane2..sy ni xla baik sgt..ade gak la nakal2..tp klu nk wat maksiat cmtu, kt public lak tu xde la..pelik gak ngn jabatan agama skg ni..mcm berat ati jer nk wat operasi...

haidi takeAfoto said...

maksiat skg ni ade je kt mane2..sy ni xla baik sgt..ade gak la nakal2..tp klu nk wat maksiat cmtu, kt public lak tu xde la..pelik gak ngn jabatan agama skg ni..mcm berat ati jer nk wat operasi...

Wanie-san said...

iksh2...apa nak jadi la...manusia leka dgn duniawi..mintak dijauhi..

I_Hate_Lolipop said...

sure mamat tu miskin. kan ada hotel 3 bintang...kedekut. xleh buat laki mcm tu.

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

ada lagi x..nakal nk p tgk..hahaha

fndrocka said...

Perghhh...

Cik Jari said...

hahahahhah....bagus2....biar deme terkejut bin beruk...

ARC™ said...

maksiat mulut pon same. kalau orang yang betul2 innocent, akan cakap "eh apa diorang buat tu".

Mengatakan "Tu mesti diorang tengah mengulom" menandakan diorang tau apa yang mereka tengok dan pasti pernah tengok dimane2/experience

ARC™ said...

anyways, kalau ade org buat macamtu n ternampak, langgar aje huahuahauhau

meo said...

edisi siasat kah?

huhuhuhu....

ati2...jgn terjebak dah le...

khairul farhan said...

haha. kalau nampak orang macam tu. lainkali pergi kat kereta dia then buat2 bukak pintu kereta dia. lepas dah tahu yang pintu kunci, buat2 lah yang anda ni salah kereta dan terlalu kelam kabut.

Renung2kan, selamat beramal!

MK said...

salam,

lain kali suruh pakat sergah ramai2..yg lelaki tu suruh dia pakai kopiah putih he3..mcm2 org sekarang yer mmm..

Kapten said...

majoriti org bercinta ke arah tu kot