Kuncu-kuncu Cik 18

Monday, October 25, 2010

kenape bile kite tak mahu, dia datang merayu-rayu?

tahu tak hari nih kecohhh?? kecoh sangat..first time dalam sejarah hidup Cik 18 tak boleh mendaftar subjek..ini sume kerana Cik 18 didapati berhutang dengan Universiti...aduhaiii...sudahlah sem akan datang sem terakhir...memang memberi pengalaman betul..

terkocoh2 mandi siap2 mahu ke pejabat bendahari...selamat juga sebab mase dah boleh daftar, masih lagi dapat sekelas dengan rakan-rakan..

tapi, point penting sebenarnyer Cik 18 mahu cerita tentang seorang lelaki ini...

dulu memang Cik 18 akui Cik 18 pernah terjatuh hati dengannya..jenis Cik 18 nih, Cik 18 memang tak suke mencari pakwe..niat hati, kalau lelaki tu dah suke Cik 18, dan Cik 18 pon begitu, biarlah hubungan mengarahkan ke gerbang perkahwinan...bukan mahu bersuka-ria saja..jika Cik 18 berkenan, Cik 18 akan terus cerita kat mama dan abah Cik 18...kalau dia betul-betul berkehendakkan Cik 18, tentu dia tak kesah berkenalan dengan ibubapa Cik 18 kan kan??

mungkin terlalu awal untuk Cik 18 kenalkan dengan keluarga tapi bagi Cik 18, biarlah ibubapa kita tahu dengan siapa kita berkawan dan boleh menilai buruk baik pasangan kita sebelum kita melangkah ke alam rumah tangga..

masalahnye, dah la dia tak mahu berjumpa...buat kita macam terhegeh-hegeh pulakk...bila dah dapat kita, sume mesej, kol tak jawab..pastu alasan sebok keje..taulah dia keje bizi., tapi, perasaan kite nih xkn xmo paham sket pon...yang geram lagi, pelawaan mama dan abah pon ditolak mentah-mentah....

nah kau!! sekarang, waktu aku tak pernah terpikir nak kau lagi, kau sebok2 datang merayu kat aku...


ohhh pleaseeee...Cik 18 memang dah tak berkenan...Cik 18 bosan sebenanrnyer...penat nak buat banyak sangat2 alasan untuk tak jumpe, tak jawab kol, tak balas mesej...letih juga ekk bila kita terpaksa melarikan diri dari orang...


tolonglah Cik 18 nak buat ape dengan lelaki nihhh...Cik 18 betul2 dah tak tahan...rase macam nak buang henset...dahla berani datang U Cik 18 semata-mata nak jumpe Cik 18..ohhhhh takotnyerrrr...



### hidup dalam gulap gulita macam dalam gua...sume angkara pemilik mesej yang mahukan Cik 18 tidor lambat dan menjawab panggilanye malam nihhh...

6 comments:

Frodo Baggins said...

ignore jer ... hahahha
beta kan ader. wakakakkaa


>>___<<

Encik Tikus said...

gua nak tolong tapi tak dapat lagi duit ptptn

cik 18 said...

frodo, lu ade utk gua ker??? wahhhh gituu

cik 18 said...

en tikus, gua tak nak lu punyer duit pt...pitih gua pon cukuppp

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

hanya cik yang mencuit hati kecilnya

Kapten said...

kalau mak ayah dah jemput tu... x elok tolak kot