Kuncu-kuncu Cik 18

Wednesday, March 30, 2011

cerita amat

salam rabu...

balik umah, jumpe amat...mamat tuh dah atas motor nak balik Shah Alam tapi sbb rindu aku punye pasal, dia patah balik...kitorang gi makan malam kt mapley jer...

tengah borak2 mase depan, amat cakap.."aku nanti nak pakai kapcai..baju selekeh2...pastu, selipar jamban jer.." aku dah wat muke pelik...

"aku nak perempuan suka aku sebab diri aku...dia sanggup susah dengan aku...nanti kalo dia dah terima aku, dah sanggup sehidup semati dengan aku, baru aku kuarkan ferrari aku...keh keh keh''

cehhhh...tapi betul gak...sape yg suke hidup susah...kalo dapat pasangan yg sanggup sush senang bersama tuh syukur la...sekarang neh pesen habis madu sepah dibuang...tengah kaya, melekat cam pacat...bile miskin, dengar nama pon dah seriau...

amat cakap, sekarang perempuan materialistik dan pandang rupe jer...selekeh, naik motor tak pandang sket pon..kalo pakai kemeja, naik kereta, meluru jadi gedik...aku harap aku tak camtuh...

dalam hubungan kene ikhlas...itu point yg en amat bagitau...heh!


### blog berabuk sude...