Kuncu-kuncu Cik 18

Saturday, March 5, 2011

nak tengok pic dulu

selamat hari sabtu...urghh! dah nak ahad da pon..

seyes sekarang ni aku ngah pening kepala..pening betul-betul la..bukan tipo-tipo...tp sebab semangat nak berblog, aku turutkan juga la tangan yang terketar2 tak sabar nak menaip ni...

sudah hampir 4 bulan aku berblogging...blog baru la...kalo ikt blog lame, hampir 2 tahun...dengan blog yang aku sembunyi2 siapa aku neh, kiranya yang 4 bulan tuh la...

disebabkan aku tak letak gambar awek-awek cun mahu pon minah2 shawl, soalan kat formspring aku sure2 asyik tanye pasal tuh...aku lesbian, aku muke penuh jerawat, aku gemok kedempol, aku hitam legam...semua ade la...haiiii..bukan main mengata orang ekk...aku tau aku berisi..lemak berlapis-lapis..muke lak, licin berjerawat...sebab tuh takde orang nak...

tapi yang aku nak citer bukan pasal aku..cume aku hairan...kenapa kalo kite nak kenal dengan orang, kita nak tengok muke dia dlu..adekah dengan tengok muke baru rase semangat nak bersahabat tu datang???


penah tak korang join chat2 macam ym ke?? dlu mase aku sekolah, mirc...time mirc dlu, siap ajak jumpe...punyelah janji baju kale biru, suar kale hijau..err, adeke camtuh?? dah rupe badot...mule2 nak jumpe, tengok dari jauh...kalo muke ok, baru la tegur-menegur...hahaha...aku penah skali dlu...zaman buas2...tapi dengan kawan2 arr...kelakar lak rasenyer...


zaman ym pulak, asyik-asyik nak webcam...tak pon share gambar...tapi aku memang tak webcam pon...bukan sebab tak suke...tapi sebab laptop aku jenis acer lame...mane ade webcam..haha...layankan aje la...kalo share profile, mesti aku tunggu laki tu yg bagi dlu..kalo xensem, terus ignore...jahat giler..hahaha...

kalo time facebook neh, heh, jangan cakap la...letak jer gambar hot, sure ramai yang nak add...tak percaya, sile buat...even ko guna name lelaki tapi letak gambar perempuan pon ko akan diserbu...seyes nehh...aku tak pernah try pon...kawan aku jer.

conclusionnyer disini, kalo nak berkenalan dengan org yg xkenal, kene ade gambar..gambar pulak, jangan remeh temeh macam cik temah pegi pasar..cube pinjam sket DSLR kawan2 tuh..tangkap mulut juih2 sket...pastu mekap tebal2..kalo takde mekap, photoshop sket bagi nampak pipi merah2, mata bulat2...hehe..

hoho...pening tahap cipan nehh..memang kene tidur sejam dua...kalo sampai subuh tuh, kire wasalam je la erkk..


### aku gile twitter dah skrg...kalo rajin, follow ler...hehe..


4 comments:

ENCIK TIKUS said...

uih orang lama nieee

Unknown said...

hahaha..cik 18..macam ben10 plak..hehe..itu la..chatting2 lame sikit..last2 mitak gambar nk tgk..haha

Anonymous said...

bestnya dapat semangat kembali berblog

aku dah hampir setahun kot x tgk blog
hr ni tgk2 ada nama ko kat chat :D

salam perkenalan lah

one2paii said...

haha..xperlu gambar pun ok..baru tahu ikhlas ke x kan..cam gua nie dah la pendek..buncit..mau lu nak semangat tgok gua camtuh..haha