Kuncu-kuncu Cik 18

Thursday, March 10, 2011

kalo dapat suami muda

"eeeuuuuuuu...anak ikan le tewwww!"
"itew mak die yew???"
"ishhh ishhh...dah takde yg mude lagi kew nak pilihhh??"


itulah persepsi orang kalo nampak laki dengan perempuan lagi tua..aku pon kadang2 tercakap juga macam tu..beselah..mulut mane de insurance..

utk yang tak kenal aku, muke aku nehh memang nampak garang...pastu perkataan sombong tuh dah selalu dengar daaaa...letih mak nak cakap kat semua yang mak ni over frenly kengkadang...sampai mak kene FUCK U tadi tau...perghh!

 sengal gile mamat nehh...
nasib baik dia cakap dia cume nak test aku je..

arghh..lari tajuk...

hah, kawan aku ade tanyer.."Cik 18, ko tak nak ke kat budak nehh?? ok ape dia nehhh.."...lepas tengok je tarikh lahir dia, aku surrender..jangan tanye mengape...sebab aku nak bagitau arr nihh..haishhh!

aku memang tak suke lelaki lagi mude dari aku...memang pantang betul aku...dalam hidup aku, ade sorang je mamat bawah umur yang berskandal ngan aku...jarak umur aku ngan dia 1 thn 2 bulan...dlu pon pernah ade sorang laki nak kenal dengan aku...same umur..tapi dia lahir bulan 9..aku bulan 8..tak sampai sebulan pon jaraknya tapi aku tak sanggup nak kenal...terus aku reject..prinsip beb..prinsipp...jangan langgar prinsip...teheee

sebab ape aku tak suke laki bawah umur???
  • rase rendah diri...
  • laki akan remaja balik bile umur 40..sedangkan perempuan makin berkedut..
  • kurang matang...
  • tak cukup bekalan agi (financial)
  • arhhhh..sebab tak suke arr...
so, nak tanye gak.. kalo korang perempuan, ape pendapat korang kalo dapat laki lagi mude??? or kalo korang lelaki, ok ke bagi korang kalo dapat perempuan yang lagi tua dr korg???

ce citer sketttt...

UPDATE: sini..


### haishhh....homesick

6 comments:

Almy said...

Almy here to berdebat pandangn cik 18. Jom tengok ^_^ Hope we can tukar pandangan..

shafiq ahmad said...

takde hal..yang penting si dia jangan lawan tokei la..huhu

chiLleD...!! said...

tp jgn ckp xska..kdg2 itu lah y Allah bg kt kiter..xsume y kita xsuke tu xbaik tuk kita dn xsume yang kite suka tu baik tuk kite..peace=)

Dark Half said...

soal jodoh tu rahsia Allah
kalau harini ko tolak mentah2 lelaki lebih muda, tapi Allah dah jodohkan kau dgn lelaki camtu, ko takbley buat apa2..haha

tu pasal ada kata2 yg menyatakan:
"Kalau kau benci sesuatu, janganlah kau terlalu membencinya. Sebab, suatu saat kelak boleh jadi kau justru akan memerlukannya. Kalau kau suka sesuatu, janganlah kau terlalu menyukainya. Sebab, suatu saat kelak boleh jadi kau akan membencinya"

contoh pasangan beza jarak umur yg jauh adalah Rasulullah kita sendiri ;)

Aujinz said...

hahhaha.. cik 18.. betui laa tue hang suka jump to conclusion.. koh koh koh..

bukan semua lelaki muda tue mentah dan bukan semua lelaki lebih tua tue matang.. koh koh koh

cik 18 said...

nice comments my dear follower...