Kuncu-kuncu Cik 18

Monday, March 14, 2011

FAKTA: makan bila tension sangat bahaya

hai gengs...selamat hari isnin...

"tension arr..."
"janganla gitu...meh aku bawa ko jalan2.."
"ko nak bawa gi mane?" tempat tu ade ABC kaw-kaw tak?"
"oook ah lo...bukan setakat ABC...alif ba ta pon ade...dun worry b happy!"

itu aku arr tuh...tension je nak makan...tension je makan...asal makan je tension arr tuh...

" ko takde kereta sekarang nih sure2 ko kurus kan?" haishhh..rase nak debik je dengar sindiran kakak aku tuh...tau la dia dah kurus...hallaaa, kurus2 dia pon, still lagi berat dari aku...

disebabkan begitu terase dengan hinaan sebegitu, aku pon timbang...aigooo...48kg...melebihi berat sasaran....lebih wooooo...lebih lebih lebih....sangat lebih....

ni semua sebab projek plant design le tuh...mane taknyer...satu grup ngan apek bajet boss sangatlah membebankan jiwa aku yang ape2 hal, make it simple...moto tu beb...visi dan misi, lain post aku citer...disebabkan fokus buat projek dengan apek, tenaga yang aku gunakan sangat banyak..utk support tenaga tuh sure2la kene makan...

adeh...macamane nih nak dapatkan berat 43 balik??? nak joging haremmm la...apetah lagi bersenam....yg ade kereta pon malas nak gi gym apetah lagi takde kereta....

ahhhhhhhhhhhhh....nak kawen nanti arr baru kuruskan badan..

hah...dok citer kawen neh, ade org dok tanye kat formspring..."kata tak nak couple sebelum kawen.." aikkksss...mase biler aku couple??? aku tak couple pon skrg...aku cakap mende tu pon selepas aku putus dan takde skandal2 haram jadah tuhh...tapi beselah...kadang2, terpedaya gak tengok laki serupa Jong Hyu tuhh..koh koh kohhh



### homesick...nak makan nasi putih mama masak..asalkan air tangan mama,....huaaa..sedihnyer..kenape abah tak kasi balik....T_T

3 comments:

Aujinz said...

cit.. lelaki korea semua plastik.. gaaaaaaaaa....

shafiq ahmad said...

macam mana nak kurus??sedut je lemak-lemak tu..haha

Berto said...

ala, kalau lapar, makan saja, x payah pikiaq lagi