Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, March 13, 2011

dia First Love

haip...

pernah ade First Love?? kalo dah bercinta tuh, sure-sure la ade first love kan...tadi aku baru abes tengok WE GOT MARRIED (korean variety show- edisi Seo Hyung n Yong hwa)...yang bestnye adelah si isteri tak pernah bercinta dan tak pernah suka lelaki dan memang bergantung harap pada si suami utk ajar dia selok belok cinta...how sweet she is..really innocent and sometimes, cute and blur..

dan dengan tibe-tibe aku rasekan bayang-bayang first love aku datang...to be honest, im not really moving on..dont ever ask why...coz me also dunno how does it happen...so, tunggu jela masenyer...4 tahun mmg agak lame tapi mungkin belum cukup lame untuk lupekan sakit dan pedih kene tinggal...

heh...puas dah kot kawan2 aku kenalkan sini sana tapi last2 aku compared kan dgn ex aku...at last, aku cakap, aku akan cari sendiri dan dorang hanye perlu tunggu kad kawen dari aku...

ape yang susah sangat nak lupekan first love neh?? ade idea?? orang selalu cakap, perempuan neh mudah memaafkan dan nak melupakan tu sangat payah...boleh jadi dia akan ungkit sepanjang hidup dia...then, it's me...

aku suka sangat bila tengok orang lain keep moving forward bile putus...kalo aku boleh sesenang mereka untuk lupekan semua dan belajar menerima orang lain kan best...

pernah kawan aku tanye..."kalo ko dapat dia balik, ko nak dia lagi tak???" i love him but im not trust him and i dont want to be with him..i just love him...aku sayang dia sebab pernah hadir dan bagi aku suatu moment bagaimana rase diri ini disayangi...tapi saat dia buat aku seperti peminta sedekah dan tahap najis, aku rase kesal sangat mengenali dia...

tapi, kat sini aku nak cakap sket jer pada dia...HAPPY BELATED BIRTHDAY ABANG....dont be so cruel to the woman who love u most...kawenla cepat2...and happy together with ur Bil..macamana awak baik2 approached dia utk jadi pasangan awak, mcmtu jugaklah awak baik2 pada dia sepanjang awak bersama dia..and pray for me..



### post ni aku email pada dia..

No comments: