Kuncu-kuncu Cik 18

Tuesday, March 1, 2011

seyesly rase nak drop subject

korg tengok pic yg aku print screen nihh...

 klik arrr kalo nak nampak agi besar..

yang aku petakkan tu adelah opinion aku...

kalau sape2 yang tak paham, sile bace post aku yang ini dlu..

aku post 11.03 am hokey...dan 2 orang yang post sebelum aku, lecturer tu dah balas..dia balas kawan2 aku tuh pukul 8.48pm dan 8.50pm...

yang dia balas budak yang gi kelas dia selasa ari tuh...

agak2 kenape dia tak balas post aku?? padahal dia sepatutnyer boleh reply dengan senang lenang jugak...

adekah aku disampah-sarapkan sebab miss kelas dia untuk pergi site visit yg jugak penting utk mase depan aku??

kalo ade satu sem lagi, memang aku dah drop subject nehh..dah la menyeksa...kene online je keje walaupon keje aku memang online je...hek hek..

esaimen asyik nak rewrite je...

takpe2, aku tunggu esok..kalo dia tak reply, aku paham dah...dan aku pon boleh agak result final sem aku..huhu...

korang agak-agak, aku dapat A ke, B ke, C ke, D ke atau surat dekan sebab didropkan dari subject neh??

ahh, baik tidor...dah kol 4 pagi sudeee...

No comments: