Kuncu-kuncu Cik 18

Friday, March 18, 2011

saya ade tindik, saya Okey

saya ade tindik...so, saya okey...

tindik telinge jer memang okeylah...kalo dah perempuan tuh, tak sah la kalo takde men tindik telinga...mase kecik2 dlu, mak-mak mesti nak anak dorg comey..so, salah satunyer dengan menindik telinga la..pasangkan subang mengerlip sket, baru la sume nampak....

tapi tindik yang tak okey adelah tindik hidung dan lidah...dan tindik yang selain dari telinga la...terutamanya untuk perempuan Islam...sebab menindik tempat lain tuh dah macam ikut cara kaum bukan muslim...

kenape aku tibe2 post bende neh?? ok..sebab ade seorang #tahitwitter B mengaku terasa dengan seorang #tahitwitter A bila si A cakap, "aku benci tengok perempuan tindik lidah dan hidung walaupon bertudung"..dan semestinye aku sangat setuju dengan si #tahitwitter A...

yg B terasa dan takkan memaafkan si A dan si A was randomly tweet..dan tak tuju pada si B pon..and of coz la dgn kes terase2 tu menunjukkan si B tu ade tindik2...pastu dia cakap dia ok dia bertindik as long as dia bertudung and  pakwe si B ni support  dia dengan cakap 'aku tak kesah awek aku bertindik'...what a waste??? haish

adekah anda ok dan tak malu ngaku anda bertindik lidah dan hidung??? adekah seronok bila buat bende yg orang lain tak buat wpon bende tuh tak berfaedah lansung? macam2 la peel manusia nehh..

takpelah...sukati dia la nak tindik kat mane pon...nak tindik seluruh badan pon, sukahati dia la...jauhkanla aku dan orang2 sekeliling aku dari bende2 camnih...

1 comment:

chiLleD...!! said...

sy xde tindik..sy ok..hik3