Kuncu-kuncu Cik 18

Friday, December 31, 2010

dah nak sampai pon 2011

tassalamualaikum..pe kabar...dah lame tk jenguk sini...rupe2nyer dah seminggu aku tak wat entry baru...

wat pengetahuan korang, aku baru balik bercuti ke kelantan dan terengganu...oleh kerana internet dan wifi sukar didapati, maka,tiadalah entry baru...

macam biasa, nak cerita pasal cuti aku yang tak seberapa nih...

first, aku kagum pegi kelantan...rase tenang...seyes!...kat tengah2 jalan pon boleh dengar ceramah agama..bacaan alquran sekali..ini mungkin kat kota bharu jelah...sebab waktu tuh aku dok hotel dekat ngan pasar siti khadijah..

kedua, aku pon ikot sorak team malaysia lawan indon kat KB...tak sedar dah jerit2 sokong2 kat kedai makan waktu tuh...(seyes tak senonoh...) tahniahlah wat team malaysia...fahmi ke, safee ke ape2lah...aku tau dorang ngah hot skarang...tapi aku tk tau kenape aku dah terminat si cowok mahalli jasuli..ter tau..sweet bile tengok dia cium pingat yg dia dapat...sayangnye, dia lagimude dari aku...(cehh, ade hati tu nak kat pemain bola)


 dia ni pon boleh tahan...
suka jugak dia mohd sabree mat abu

ketiga, aku malas betul nak balik U..rase bosan sgt...tak sabar nak habis belajar...rase nak duduk rumah jer...tambah2 bile dapat tau subjek yg aku daftar dulu tibe2 takde dalam senarai dan dikehendaki mendaftar next week...sure2 subjek aku nak dah takde..maklumlah kene berebut...

keempat, aku rasa nak kawin...sume lepas bace novel Relevankah aku dihatimu...maaf..hormon gatal dah datang...sorrriii..nak cari calon pon tak taw cane..hehe



oklah...penat..sape nak kopok lekor, sile komen ok,..daaa

No comments: