Kuncu-kuncu Cik 18

Thursday, December 9, 2010

special untuk anak-anak dara

apa habak sume??? sehat ka???
arini Cik 18 nak bikin kontroversi lagi...
kontroversi hape, jap2..bace naa sampai habes..

hoi anak dara...


hang ingat hang cantek ka pakai baju tak cukup kain??

selak sana selak sini...

pusat bertindik bajet nilainya berjuta-juta???

ketiak hitam berkedut angelina jolie pon kalah...

peha putih gebu bak buntut kuali...

rambut perang-perang persis bulu orang utan...

mulut merah menyala bagai dicili mak ngah!..

betik sendat didada macam 4 kg beratnya...

jangan nanti perot membusung, bayi dijamban pula...
manalah laki tak naik juling...

pakai seksi meksi segala...

aurat kita kemaluan kita...

kalo kita boleh tutup 'kedai bunga' kita, takkan kita takleh tutup sekali gunung-ganang kita...
 
aku tak kata baju aku sopan sangat menutup ikut syariat..

tapi janganlah mendedah sangat sampai aku yang perempuan nih pon malu nak tengok..

yang wat aku kesal lagi, bile tengok orang pakai tudung tapi baju cam cilaka..

  mak cik nih aku yakin indon..walaupon aku juz tengok dia dari belakang...


fesyen orang kawen skrg pon cam hampeh...bertudung tapi baju nampak dalam..

dua minah nih korang nilai sendiri la....aku malas nak cakap...


### patut ke tak patut cik 18 hangin??? bebel sebab sayang naaa...

### doakan cik 18 sehat dari demam,...sakitnyer bila hidung tersumbat, mata berpinar, dada sakit sebab batuk tak henti2..

7 comments:

Ayuu said...

entry pedas yang menarik dan mantap. HAHA.
i like~~


semoga cepat sihat gadis ! :)

iamnerves said...

cantik3...

cegampang...

=p

Cempakamelati said...

Entah la dunia sekarang ni...patutlah jenayah buang bayi semakin bertambah tiap hari.

cik 18 said...

ayu..

thanks...i like too

cik 18 said...

neves

haha..

cik 18 said...

cempaka melati:

semoga kita dan keturunan kita dijauhkan dari maksiat..aminnnn

Aujinz said...

memang mantap..

bukan gambar..teguran tersebut..
koh koh koh..

aku pun pelik gak, nape awek awek pakai tudung, tapi dada ngan lurah montot leh nampak..

owh..pesyenn..patut laaa..