Kuncu-kuncu Cik 18

Tuesday, December 21, 2010

dia datang

Dia datang rumah..

pastu dia tumpang tidor kat rumah..

pastu hari tu la dapat tengok muka dia yang sebenar...(boleh tahan..nmpak cam awet muda..)

mama ngan abah OK je..

dia ajak kawen depan mama abah..

sweet sungguh!

sila bace ### dibawah..



senang citer, aku tak suka couple, bercinta lame2 pastu kawen...

tunang pon tak nak..

kalo boleh nikah terus...

majlis waktu malam...

tema purple islamik..

mas kahwin rahsia ----> nak tau kawen ngan gua arr..

hantaran cukupla bayar duit kenduri kat Villa Ukhwah..

pelamin ade, sanding renjis aku tak mau..

honeymun wat umrah same2..

simple ke tak???


kadang-kadang jeles gak bile tengok NONA...perkahwinan gah bagai...tak mampu nak wat cam tuh...apetah lagi fairy tales anak si Naza..

harap2 bakal suami aku nanti tak mintak nak sanding renjis-renjis...tapi teringin gak duduk atas pelamin pastu ade movie kami kecik2 dan ucapan orang sekeliling yg mendoakan perkahwinan kami bahagia sampai ke syurga..

ahhh perempuan...angan-angan tinggi kalo cakap bab kawen...

korang lak cane???



### mimpi malam tadi..hehe..

5 comments:

azi nur said...

ehh same lorh..saye xmau tunag2...bcinte lame2...hoho...tp mak kate tunang dulu! yoolahhh....saye munyer persandingan nanti simple dan santai....buat kat taman dgr2 bunyi ombak, bunyi agin, bunyi burung..wahh romentikk~~

hiro said...

susah cri mkwe buat sdang2 kwen ne.

cik 18 said...

azi:

tunang nih xelok sgt...byk dugaan

cik 18 said...

hiro:

lu kene usaha lebih tuhh

NuR si CiKGu RiBeNa said...

emm...sangat cantik jika sebegitu

purple lawa..

pelamin? nak buat nanti..

dari angan-angan tercipta kejayaan.

tul tak?




E.N.T.I.T.I.