Kuncu-kuncu Cik 18

Saturday, February 12, 2011

edisi aiskrim

dalam banyak-banyak aiskrim, perisa ape korang paling suke???

most wanted ice cream mestilah coklat kan kan??? tapi bagi aku, coklat cepat muak...aku penah ce citer ngan kawan2 aku..dorang kalo muak makan aiskrim cornetto, macamane pon dorang mesti makan yang bahagian bawah tuh juga...korang cam tu ker?? kalo camtu, jangan kawan ngan aku! hak hak...aku mesti buang punyer...

kalo makan cornetto, aku mesti pilih selain coklat...aku rase pening-pening lalat gitu kalo makan yg coklat...paling aku suke yang ade berry flavor laa..



okeyh, aku ngidam nak makan raspberry ice cream sebenarnyer..oh God, help me please! send me a cup of raspberry ice cream pon jadilah...datang dari langit....hehehe...sungguh la pemalas nak pegi kedai cari padahal nak kenyangkan perut sendiri...ahahaha...

tetibe terpikir...dah kawen nanti kan, nak pastikan kat peti ais kat rumah tuh ade stok aiskrim...pastu makan dengan suami sambil tengok tv...pheewwiiit...sweet gitu... nonsense!..sekarang ni aku rase hormon nak kawen aku makin meningkat lepas tengok kawan2 sekolah dlu dok anta kad kawen...jeles arrh!!

untuk korang yg bace pst nih sampai abes, meh aku hadiahkan aiskrim raspberry kesukaan aku...hasil carian google...hehehe...


uwaaaa....sedapnye sedapnyer!!!

ice cream blueberry pon sedap gak nampak...tapi macam tak pernah jumpe....



### kalo ade kete, boleh pegi giant..beli yg con rm1.50 tuh...sedihnyer...

2 comments:

Adlan said...

huhu..mana askrem nyer cik 18?? takkan gambo jer kot..hehe

Aujinz said...

hahahhaha...
dalam lemari es aku ade stok aiskrim Wall's mangkuk..

ade perisa neopolitan, Raspberry ngan chocolate lava... nom nom nom..
jemput makannn cik lapanbelass...koh koh koh