Kuncu-kuncu Cik 18

Wednesday, February 16, 2011

mereka sudah punya nama...

erghh!!! kenyang makan tosai!...

aku terjah Geng Blogger..sape tak kenal, sila google ok...sayangla korang tak tahu pasal geng blogger...untuk blogger beginner, kalo rase nak try cari follower, nak try famouskan blog korang, join arr geng blogger...aku join mase geng blogger nih masih baru agi...xde nak log in guna fb bagai...dan aku benti guna lepas dia kene hack...virus beb...tp skrg, dah ok..

dah dua tahun lebih aku berkecimpung dalam dunia blogger...jika blog lama aku masih ada, mungkin aku juga seangkatan mereka2 yang hot...cehh, perasan!

kenal ben ashaari?? aku tengok sekarang, bukan men org dok pakat join contest dia...errr, contest ke tuh??? aku jadi follower pak cik neh mase bilangan follower dia masih dalam 100 lebih...sekarang cube korang tengok..bukan main agi pak cik neh terkenal dikalangan blogger baru...

kenal cik epal?? dulu dia rajin komen entry2 kat blog lame aku...aku pon follow blog dia sebab macam terhutang budi gituhh...tapi blog dia memang ayat sempoi2...aku suka gak...

zack zukhairi???? heh, ko tengok follower dia bape riban??? seyesly pak cik bekas penghuni jepun nih sangat diminati ramai...mase aku jadi follower dia, masih puluh2...dalam 30 lebih kot..entry dia sangat best...sempoi dalam mase yang same ade pengajaran...

aku jadi follower dia yang ke 18...blog nih namenye tubelawak...sangat rajin blogwalking...kadang2 aku menyampah tengok name dia kat shoutmix sbb macam setiap jam dia nak masuk blog aku...memang promosi blog dia sangat menakjubkan...caya arr ko izuari...

dari geng blogger gak, aku kenal si nisa...kami same2 blogger bawahan..tapi sekarang, cube tengok betapa dia terkenal diantara blogger2 geng blogger...abang dia pon blogger gak...abg dia aku xfollow...si nisa nih aku follow...

dan yang aku rase paling rapat adelah pakcik mesir neh...asada namanya...dulu, adelah main lumba2 follower mane paling ramai...dan semestinya aku la...walaupon dia mempamerkan muke bajet ensem dia, aku tetap dapat kalahkan dia sbb aku pon jual muke aku kat bloger laki..hehe...tp sebab bizi praktikal, aku stop blogging jap...dan sekali aku buka blog, tengok2 blog dia dah capai 1000++...giler arr...

touya karuma...dia kawan yang sangat baik...lepas aku aktif blogging balik, aku ingat dia dah hilang...rupenyer dia dah tukar blog baru...domain sendiri...baik seyh dia nehh...dia banyak ajar aku dlm dunia blog...

dia macam bapak angkat kot...dlu entry dia sangat best...sekarang aku nampak uncle macam makin tak bermaya...bizi kerja kot...baideway, he's nice...really!

si telor neh pon dah naik bosan aku tengok kat shoutmix...hehe..dlu la...blog skrg macam dia tak penah datang jer...hehe..

kalo nak ikotkan, dlu aku banyak kawan blogger...kalo aku still ngan blog lame aku, sure2 aku still leh kacau si deus, si ann, si mijae, si lyana, si mello, si arc, si hafiz, si fikri, si misha, si frodo, si areeve dan ramai agi la....ramai sangat kot...tapi sebab kebizian dan kemalasan, aku kehilangan mereka..entah2 mereka pon dah lupe sape aku...huk huk...

dan aku sangat jeles bile ramai dah ade domain sendiri..dot com tuh.... huhuhu....sigh!

dan sebenarnyer, aku merindui blogger LOYER LELAKI....dia neh pon kire2 macam si zack arr..naik dengan cepat...entry dia pon super kelakar...tapi dia hilang lepas balik bercuti ke alaska katanya...dan dia pon nak berhenti jadi lawyer sebab tekanan...dan sekarang dia mmg hilang langsung...pakcik, guwa rindu lu lol...kalo lu tibe2 google name lu dan lu masuk blog gua, gua harap lu roger2 la gua...ramai kot blogger otai rindu lu...

komen kat blog lame dlu2...2009 tuhh

itu cerita aku dengan blog lame aku...tapi, kat blog baru nih pon aku kenal ramai org gak..korang2 la tewww..eheh!!..yang ngah bace blog aku nih..oh, aku terharu..

### untuk sape yang bace blog gua malam nih, gua nak kabar satu bende..gua tak tau kenapa tangan gua rase gatal sangat nak masak...dan gua mencari orang yang bakal merasa masakan gua...kalo lu orang rase nak rase masakan gua, bagitau arr...gua seyes nih..

5 comments:

SHIMI said...

hohohoho!
salam, saya datang melawat

Frodo Baggins said...

belog frodo baggins tetap xder nama
hahahhaha ... zack paling taiko

((Wa pun dah jrg mengeblog)

cik 18 said...

shimi:

datang la...tq..


frodo:

xde name la sgt..fllwer ko byk kot..ramai kot kenal ko..aku pula terpaksa menapak semula..

zack mmg taiko..

(taw takpe..gua pon rindu entry lu yg mcm dlu2...)

Aujinz said...

chit... masok ape?? nak ghase..


aku takmo jadik pemes... nanti kena apdet selaluk.. dah laa pemalas...koh koh koh

okeh okeh.. sambun masok..

APAN said...

geng2 otai gak la ni...
asal x gune blog lme je?