Kuncu-kuncu Cik 18

Tuesday, February 8, 2011

itu tempat kau

haip readers! selamat hari selasa...ade homework BI...2 minggu lepas punyer...arini nak anta, arini baru buat...bagus kan???

"cik, jom karok!"
"tak nak arr...suara tak sedap..."
"ala, kite lepas geram jer...tone lari pon takda sapa kesah.."

dan sepanjang hidup, aku harap 3 kali itu saja aku jejak ke bilik gelap tu...3x..afdal kan???ngeh ngeh ngeh!

mereka kata lepas exam wajib pegi karok...
mereka kata kalo tengah tension, memang patut pegi karok...
mereka kata lagi, kalo mahu raba-raba, bilik karok tuh pon sesuai juga...
betul ek???

 nak karok sini sodap jugak

dalam tempat karok tu ade jual air...
air kencing setan pon ade juga..
paling selamat minum air tin...tak pon air mineral...

kalo duduk situ, tak sah kalo duduk lame2...
ape klass nyanyi 10 lagu jer..
tak cara la kalo duduk 1 jam jer...
paling-paling lame, 3jam...baru afdal...



kenapa kalo duduk kat sini, cepat je nak balik???
padahal itu tempat paling afdal pegi...
tak kene bayar pon...
niat iktikaf pon dah dapat pahala...
solat jemaah apetah lagi...
tambah2 lagi solat sunat tahiyatul masjid..


ya, itu mungkin tempat kau...bukan tempat aku..


### sembahyanglah di belakang imam sebelum kamu disembahyangkan di hadapan imam...

7 comments:

Encik MamaT said...

hehe.. iktikaf kat masjid pun tenang fikiran.. pahala pun dapat... hehe

Syaira Kayy said...

hehe betul2 . tempat elok kejap je pegi . x sempat panas pun duduk ag. haha

Aujinz said...

betul betul betul...

cik 18 said...

en.mamat:

betul2..nak dapat pahal bukan susah ponn

cik 18 said...

syaira:

kadang2, kaki pon xsempat nak panas...hehe


aujinz:

yep yep yep

Adlan Solis said...

hahaha..biase ke karok jamban?? ^^

alice said...

karok dlm toilet, ok gak tuh..hehe jom join contest http://alicebaby89.blogspot.com/2011/02/contest-jejaka-terhangat-nak-bagi.html