Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, February 27, 2011

respect

respect...nak sebut pon senang....xpayah nak gi kelas pronunciation ke hape..

manusia neh memang mudah lupa...yang nak buat dia ingat balik senang jer...

kalo rase diri teraniaya, doa2lah dia pon masuk dalam kasut ko...baru dia tau rase macamane sakit dan pedih...

tapi doa yang tak baik utk orang bukan caranya...

juz respect org...tak kiralah dia muda dari ko..idea yang bagus bukan datang dari orang yang berpengalaman saja..

dan letakkan diri kau dalam keadaan orang tuh...



mud blogging aku kurang skrg...memang dah lame kot tak blogwalking...even blog yg aku follow pon aku tak jenguk...

baru faham macamana bizinye menjadi seorang pelajar final year..project sane, project sini..site visit sane, site visit sini..

dan sekarang, aku tak amik lagi kursus How to get yourself employed...hanya kursus..tapi kalo tak pegi, ko tak leh grad....jadahnyer??? dah la bukak kelas sket jer..orang lak berebut2 nak amik...dah tuh, aku kene extend satu se ke pon nak amik semata2 kursus 2 hari neh???

No comments: