Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, November 14, 2010

beri betis nak peha..

mood nak tunggu mase nak balik umah dimana emak, bapak serta kaum keluarga bersemayam disana...

ko nak mintak tolong...orait, aku tak kesah...

tibe2 ko cakap, kau nak penuhkan bonet kete aku dengan barang kau...

siap ko suruh kawan2 aku jangan bawa barang banyak2 semata2 nak letak barang kau yang banyak giler...

kau suruh aku bawak lagi barang kau mase aku balik cuti sem...

kau siap pesan agi barang2 kau banyak giler...

kau bukan saja mintak tolong dari aku...

tapi kawan2 aku yg pulang ke KL dengan kereta...

hei..mereka bayar duit minyak dan tol bersama2 dengan aku...

hak mereka untuk dapat tempat selesa sepanjang perjalanan...

jangan salahkan aku kalau aku buat dunno panggilan dan mesej kau....

aku malas nak layan..

org yang nak lebih2 nih bahaya....

sebelum bahaya tu datang, baik aku chow!

kalau kau nak peha nih, aku boleh belanja...



kalau kau nak peha gini, pegi beli sendiri...


### kebetulan, mase dak nih kol, Cik 18 mmg takde kat blk...hp mmg selalu tak dibawa...

1 comment:

Encik Tikus said...

tolong menolong itu amalan mulia tapi kalau dah lebih bagi penerajang cukup duhh, keh keh