Kuncu-kuncu Cik 18

Thursday, November 25, 2010

haishhhh..jangan sampai aku carot kat muka kau!

huishhh..perempuan mencarot....sungguh tak elok...orang kata tak manis...

habes tuh, kalo lelaki mencarot, manis la ek??? laki cakap bende lucah2, baik la ek???

errr, teringat awal2 blog nih dibukak, aku ade tulis pasal aku ternampak couple wat mende tak senonoh dalam kete..pastu ade sorang blogger tanya..


"ni lelaki ke perempuan?"

macam bese jawapan aku.." terang-terang tulis CIK 18...surelah perempuan..."

pastu blogger tu cakap, aku tulis macam lelaki..tak manis..uishh..malu!!...

tapi aku terus terang arr...aku rase aku start kuat mencarot lepas dah bawak kete...

tak taw nape kalo ade kereta yang membahayakan aku memang senang je perkataan B*** dan S*** tu kuar dengan sendiri...

kalo tengah baik, aku cuma cakap, Laknatullah je....

kalo lagi baik, aku cakap Allahuakbar..

kalo lagi amat baik, aku ucap Astaghfirullahala'zim..semoga aku selamat sampai ke destinasi... ohhh...boleh dikira kot tyme aku amat baik nihhh..hehehe..


dan tadi dengan selamat nyer perkataan F*** you mendarat keluar.....sumer sebab lori tu sebok nak laju juga sebelah aku...dahla lori besar simen terkeluar2...buat kotor kete aku jer...

kalo ye pon nak gesel ngan kete aku, bagilah aku jawab exam sampai abes..bagi aku pegang skroll ijazah dlu...pakai jubah konvo skali...

err, kalo dah grad pon, tak nak la aku mati eksiden...Nauzubillah...


orite, aku nak study malam nih...esok ade exam bernama Keselamatan...moga2 selamatlah semuanya yerr...doakan aku lulus cemerlang takde repeat2 paper..



### Cik 18 balik kl jap esok...mak Cik 18 panggil balik..rindu katanya....siap nak support tambang bus...jumpe esok kat Bukit Jalil..

2 comments:

Aujinz said...

same gak aa..

kalau dah pegang stereng, otomatik mulut senang nak mencarot..

walhal, akulah orang yang paling sopan di opis...



[..muntah celah peti ais...]

ENCIK TIKUS said...

lu bengang lu tumbuk jea bantal