Kuncu-kuncu Cik 18

Thursday, November 11, 2010

Hot CHat...senyap senyap

bila dah berkahwin.....

ISTERI
itulah suami aku..macamane buruk baik dia pon aku terima...kalo bercerai-berai nanti anak aku takde ayah...aku taknaklah anak aku ditanye mane ayah dia oleh kawan-kawan dia kat sekolah...lagipun, aku sayang suami aku...kite nih perempuan, kalau dah setia dan sayang tu, susah nak lepaskan..

SUAMI
perempuan nih banyak ragamnya..balik umah membebel..tak balik lagi membebel..kerja rumah tuh melambak masih sempat nak membebel..kalo dah bosan nanti, memang aku pasang dua...bukan aku tak mampu..lebih dari mampu..kalo anak tu, dengan bini lain pon boleh dapat....senyap-senyap kawen la senang..

ahhhhh..pemikiran lelaki dan perempuan lain...
suami dan isteri juga kadangkala berbeza pendapat...

Cik 18 hanye mendengar dan menilai...memilih pasangan bukan kerja mudah..bukan semua lelaki boleh terima perangai perempuan..mase tengah suka, bukan main engkaulah racun, engkaulah penawar..


### geram pulak dengar HOT FM pagi tadi...boleh pulak senyap2 je dah kawen 3..adoyai....lelaki lelaki...pijak semut tak mati..

6 comments:

anakmuo said...

hmmm.....entah la, lain org lain ragamnya

Hanis Azla said...

asam garam rumahtangga.. nasib setiap org tak sama.. minta2 jgnlah kena kat kita.

alexa yussida said...

erghh benci lelaki gatai miang cmtu...mintak simpang!xnakkkkk...uuu...rase nk lempang2 je pompuan yg gedik nak laki org...

hiro said...

18, lu kawen dulu ke bercinta dlu..keh3

cik 18 said...

alexa: bukan stakat benci..kalo boleh tolong sunatkan dorang lagi skali pon cik 18 sanggup..

cik 18 said...

hiro

aku kawen dlu kot...harap2..couple tu xbekkk