Kuncu-kuncu Cik 18

Monday, November 22, 2010

single is simple

aku memang ganas..

adik-adik aku cakap aku cam singa..mak pernah cakap aku macam harimau..sebab kecik2 kalo gaduh, aku suke gigit sebagai cara pertahanan...

umur 11 tahun aku dah jalan kat area jalan TAR sorang2 tanpa bagitau mak abah..

sebab handal memanjat, parot pon ade kat bawah mata...

sebab kedekut nak kongsi basikal dgn kakak, aku bawa basikal laju-laju sampai jatuh dalam longkang..parot kat belakang pon cantekkk...

parot kat kaki pon bulat2 polka dot hasil naik basikal orang dewasa walaupon mase tu tadika dan tinggi pon 1 meter je kot..

makcik nursery sampai geleng kepala tengok aku dapat lari kuar ikot celah pagar...(aku kecik dan kepeng dlu2..)

entah bape kali kene halau kuar rumah sebab cari gadoh dengan adik beradik...

hanger ngan tali pinggang tu dah biasa...dah tak lut dengan badan..

dalam nakal-nakal aku mase kecik, masih ade jugak makcik-makcik yang nak  kenen2kan aku dengan anak/ anak buah mereka..

kadang-kadang aku malu..sebab terkenang betapa buasnya aku dlu...

mungkin sekarang lebih feminin??? entahh...

### cik 18 no idea..

5 comments:

iamnerves said...

ang memang ganas..brutal dan zalim..
wa tau ang puye idola mesti
genghiz khan kan..
haha

cik 18 said...

sumpah gua xtaw sape genghiz khan...
maknanye gua xcukup brutal ngan zalim la kan???

haha...

NAJ HEBAT said...

ohlala~

TIKUS MANDO said...

takdela ganas sangat. bengis tu mungkin la.

Kapten said...

dah berusia memang nak jd feminin kot


errr... dah 'berusia'