Kuncu-kuncu Cik 18

Thursday, November 4, 2010

Cik 18 malu-malu kucing

hari ni bangun awal..dari semalam niat nak pegi library...kalo duduk bilik, memang hadap laptop tengok fesbuk, tengok blog...macam exam 10 tahun lagi...heh!

lepas scan kad matric laju je cari tempat sembunyi...sebelum tuh macam bese mata usha usha la mane laki ensem pegi library...baru nampak budak bagus, sure2 bangun subuh tuh...haha..

dari jauh nampak sorang mamat..tunduk bace buku...sambil tu dia menulis..muke boleh tahan..rambut smart..Cik 18 suke..

amik tempat selang dua dari dia...duduk bace buku...tengok past year..sambil tu mata kejap-kejap pandang dia..bende cantek, sape tak nak pandang!! haha..

entah macamane, kantoi pulak mase tengok dia..dia terpandang balik lalu mata bertentang mata...tapi Cik 18 tunduk balik cepat-cepat...

kali kedua, ketiga juga kantoi...ahhhh...dia dah perasan plak Cik 18 pandang dia..

setelah hampir siap note kecik utk senang bace, Cik 18 bangun regangkan badan...tengok jam...dah 2 petang..kemas arr...nak solat zohor...

tengah-tengah kemas, ade orang lalu letak note..Cik 18 tolehh...ehhh, dia yang letak...tapi dia tak menoleh ke belakang..terus berjalan menuju ke pintu keluar...

CIk 18 terus bace note tuh...

kalo iye pon suke saye, cover-cover la..saya tahu saya manis orangnyer...jadi perempuan kene malu-malu...janganlah tenung saye macam nak telan...


ahhhh..MALU...rase sumer darah dah naik ke muka...panjang lagi ni ayat dia nak bace..mesti ceramah jaga adab...huaaa...takpe tak pe...penat dia tulis...bace jela..


kalo nak berkenalan ngan saya, datang jela meja tadi...saya bukan nak marah pon..saye pon tak makan orang...neway, nama saya K..saya dak Mech..tahun 4...

wow...budak mech..tahun 4...cayalah....padan dah ngan Cik 18...hehe...jap-jap..belum abes lagi..

ermmm, esok saya datang sini lagi..kalo meja saya duduk tadi kosong, saya duduk situ...meh la kalo nak kenal..


huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...terharu...dia pon nak kenal ngan Cik 18...ahhh..tak senang duduk ni...Nak ke tak nak..nak ke tak nak...ni peluang nih...bukan datang selalu..



### pssttt...datang esok sorang-sorang yer..jangan bawak kawan...hehehee.. (ERK!!!)

4 comments:

MisApple said...

bwahaha...
caya lah cik 18!
esok apple nak ikut cik 18 pegi library!
kahkahkah...

Zakiah_MamaAdamz said...

ewah ewah...syok tuuuu...hihihiii

hiro said...

auwww.

Kapten said...

ah mamat tu poyo
hahaha