Kuncu-kuncu Cik 18

Monday, November 22, 2010

sebab aku benci kau

aku benci kau bukan sikit-sikit...

kalo boleh dikumpul seluruh bakteria kat malaysia nih, macam tu la banyaknye benci aku kat kau...

kau yang mulakan persahabatan ni..

lepas tu, kau yang menabur pelbagai janji...

kau yang beri pelbagai kata-kata manis supaya aku terus percaya dan simpati kat kau...

kau juga yang mahu aku sentiasa bersama kau...

kaulah yang sentiasa mahu aku terus mengingati kau...

TAPI SEKARANG,

kau yang musnahkan persahabatan ni..

kau yang abaikan segala janji...

kau yang mengata aku macam-macam...

kau juga yang meninggalkan aku..

dan kau yang terus lupakan aku...


aku tak pernah lupa ape yang kau pernah kata..
aku tak pernah lupe ape yang kau janji..
aku tak pernah lupe ape yang kau buat..
aku tak pernah lupe ape yang suruh..
aku tak pernah lupe ape saje yang kita buat bersama..
kerana aku bukan melayu dan islam yang mudah lupa..


untuk kau.....TERIMA KASIH KERANA PERNAH BERADA DISISI AKU..


  kosong walaupon nampak penuh



### untuk si stalker, sile jangan terase..

2 comments:

nerves said...

uh..
emosi cik18 tak stabil..

tanak komen la..

-_-''

cik 18 said...

dah komen pon...lalalala..