Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, November 14, 2010

duduk diam-diam dalam gua orite?

tipikal orang perempuan (ade jugak yang tanye aku neh laki ke perempuan padahal sah-sah ade CIK kat depan nick aku nehhh)..gosip itu BEST bangat!

selalu jugak merantau ke blog2 artis...walaupon tidak meminati, tetapi bacelah juga...xdelah seperti orang dalam gua..hanya pandang stalactites and stalagmites segala..

berite kecoh yang tak perlu besar2 tuh yang aku paling nyampah..

pernah satu ketika cerita tentang artis perempuan ketiak basah...alar, normal la tuh..ketiak memang kuar peluh..kalo kuar berlian, memang magika! dah artis, buruk baik sume jadi tatapan masyarakat...


sekarang kecoh artis jual gelang...gelang murah mark up harga riban-riban...mane tak untung sampai mampu beli Bentley..aku usha sebab kalo ikot hitungan orang ramai, bukan main perniagaan dia menjahanamkan orang melayu...tunggu jelah konklusinye nanti...

yang tak leh blah lagi, kisah uncle ngan cinta sulitnyer bersama bekas permaisuri...walllaweeeyyyhhh.. cayalah! bekas permaisuri tuh... mmg tak leh blah bila siap citer cium tangan pipi peluk sume tuh... sampai dah ke rumah lagi..cuti bersama...aduhai..nampak sangat ramai orang wat maksiat sekarang..


so, ape natijah yang boleh dibuat??? mari komennn


### CIK 18 addicted dengan citer penyiasatan...tunggu kes aidid mu'addib selesai dan part 6 uncle menjelma...

4 comments:

nerves said...

ntah.....dorang ni memang ketiak busuk berdaki cam bangla tak mandi sebulan!

=p

cik 18 said...

erkkk!

AmenoWorld said...

Hahaha ada juga nama cik 18 ye

Road Runner said...

itulah dunai artis... sentiasa jadi tumpuan