Kuncu-kuncu Cik 18

Monday, November 29, 2010

you know what!

esok last paper...

paper killer jugak....

kalo xpass, mau kene extend tak leh grad taun depan...

so, wish me lot lot lot of luck la derrr...

gua mahu success success success!!!




gua ingat nak jalan2 cuti sem nih...

lu all rase, mane tempat gua nak pegi???

dan sape yang nak teman gua???

gua ingat nak amik angin bersih tepi pulau....



### besh jugak ekk kalo ade suami...boleh honeymun cuti nih...(mampuih kalo mak nampak!)

4 comments:

Aujinz said...

hahahhaha

sajes gie bercuti di Pulau Redang

owh Redang..i miss you..


sila kawen cepat cik 18

cik 18 said...

ade ape kat redang?? pulau redang katner ek?? ganu ek?


sile beri calon suami kalo nak cik 18 kawin cepat..ngeee

nerves said...

gud luck!!...
kalau xdpt jawab..jangan maki penjaga xm tu

lala~

cik 18 said...

thanks bro...

erkk...penjaga exam takde kene mengena dengan boleh jawab ke tak..