Kuncu-kuncu Cik 18

Wednesday, November 10, 2010

bulu ketiak perempuan banyak tak?

darah dah memancut-mancut kat kapilari...

suhu badan makin tinggi...

aircond semulajadi pon tak mampu nak halang...

dah bape kali dah aku mencarot senyap2...

kalo aku boleh sepak kepala otak dia sampai berkecai, memang da lame aku buat...

"kau tak pernah tengok ketiak mak ko ke??"
ahhh..itu sume dalam hati jer...

jawapan aku: "ntah..tengok orang kot.."



### ahhh lelaki, lain kali kawin dlu..tengok bini kau punye ketiak..jangan tanyer direct2 kat Cik 18...malu la bengong!

7 comments:

ahmad jo said...

hik3... sabor je la...

Sasa Al-Sharif said...

ouh, nak tanya cik 18 ada bulu ketiak tak? <<bakal kena pelempang kot.

gurau aja la

...NZC... said...

sian nye...

hiro said...

auw...seksi n seksa.

hiro said...

auw...seksi n seksa.

Dark Half said...

lawanya ketiak...best dpt tumpang tdo

Aujinz said...

hahahahhahahha..:))