Kuncu-kuncu Cik 18

Wednesday, January 5, 2011

boys like shit..some mens too..

hari ini hari rabu...so??? ade aku kesah?? haha

bosan asyik jumpe budak yg bajet aku salah seratus peratus..dan hari ini, aku nak kuarkan entry pasal betapa aku menyampah dengan lelaki..

yeah, boys like shit...some mens too..(copy from hlovate's novel)

kenape aku cakap camtu?? sbb pengalaman aku dengan laki yg macam hareeem ni boleh dikatakan banyak..

1) laki sangat manis bile berkata-kata macam ape yg dia cakap baik aje..

2) laki suka berjanji bagai nak rak padahal tak mampu..

3) lelaki suka nak dapat perempuan cantik2 baik2 jer tapi diorang muke pon cam pecah rumah, perangai cam hampeh, ade hati tu nak bini alim..


4) laki suka melarikan diri bila ade masalah..dia mengharapkan ade orang yang akan tolong selesaika masalah dia..

5) lelaki tak suka nak fikir dalam2 sedangkan benda tu sangat penting..dan dia suka menyusahkan perempuan sekeliling dia untuk memikirkan dalam2 untuk dia..

6) laki suka berkawan dengan ramai perempuan tapi bila awek dia nak kawan dengan laki lain, bukan main cemburu agi..

7) laki memang tak boleh kalo perempuan lebih dari dia..konon2 ego tinggi...cehh...ade ape dengan ego ko..

8) laki suka fikir untuk diri dia jer...sedangkan dia suka pakse2 awek dia, bini dia, mak dia, adik dia, kakak dia fikir pasal dia juga...

9) lelaki memang kejam...suka mainkan perasaan wanita...

10) laki tak boleh diharap...

that's why aku cakap boys like shit..ini citer sebahagian laki dalam hidup aku..tak semua lahh..


tapi aku nak sambung sikit agi... "but they makes good friend."

yang ini aku leh trima...dorang memang kawan yg baik..


### "aku betul2 sayang ko"..mesej dari seorang kawan lelaki yang aku rapat dari sekolah rendah...terima kasih la...aku pon sayang sume kawan2 aku..

7 comments:

Aujinz said...

adoiiii...
hahhahahaha...

one2paii said...

betul2..nasib gua pompuan..kacak lak tuh..so memang betul..dah2 tup klopak mate,jgn meleleh ayor mater..ayor mater yang berharga,sangat rugi dibiarkan begitu saja..kita tubuhkan persatuan wanita kongsi gelap lak pehtu..gua jd pengurusi,gua jadi bendahari,pendek kate semua gua pegang,dan gua gila kuasa-sekian..

cik 18 said...

aujinz:

kenape ko mengaduh nih??? sakit tang mane??

cik 18 said...

one2paii:

aku rase, aku perlu tambah lagi satu...

11) lelaki gile kuasa!

yeaahaaa

Aujinz said...

hahahhaha.. aku tak sakit..
tapi terantuk sikit..

Applepinkcomeyy said...

suka entry nih, haha, benci lelaki :D

Applepinkcomeyy said...

suka entry ni, haha, benci lelaki :D