Kuncu-kuncu Cik 18

Friday, January 14, 2011

errr,...lovebite tuh ape??

peristiwa dalam dorm tahun 2004

(warna purple tu aku...)
kak anis, kenape leher akak tuh...kene gigit kerengga ker??? ke kne sengat??
eh, iyer ker?? mane?? (sambil tangannyer merabe2 leher)
nih hah...(sambil tangan aku bawa tangan dia sentuh tempat merah bengkak tuh..)
haah kot..takpelah..nanti k.anis letak ubat..


taw tak, lepas aku tegur kakak tuh, aku kene cuit ngan sorang kakak dorm...

"uuichh...kenape tegur??"
"tegur ape??"
"tegur leher dia.."
"ehh, tak boleh tegur ker??"
"itu love bite la..bukan kene sengat ke hape.."
"hah? ape menatang tuh?"
"ala..yg mcm tuttt.."


lepas diterangkan, baru aku faham..otak suci..besela...ngeh ngeh ngeh...

ahhh...itu citer waktu aku belom tahu ape itu love bite..selepas di google translatkan, maksud love bite ini adalah, CINTA MENGGIGIT...errr, pandai cinta itu gigit ekk..


yang aku nak ketengahkan adalah, kenape orang dok bising-bising cakap

ala, yang pakai tudung tuh sebenarnyer nak tutup love bite..
(mcm citer Aku masih Dara tuh..)

that' crap hokey! stupid dam dam bak kate orang putih..

 klik sini untuk ke page..kredit to them

kenape nak salahkan orang yang bertudung pastu kutuk orang bertudung macam2...it's hurt me ok..bukan aku je..tapi semua perempuan yang bertudung yang memakai tudung dengan ikhlas (Insya Allah) dan mengetahui menutup dan melindungi rambut/ kepala dari pandangan bukan muhrim adalah wajib bagi perempuan!!..

kata-kata yang tak berakal ni femes bila ada segelintir yang bertudung dari kalangan mereka yang sengaja menggunakan tudung tuh sebagai cara nak cover diri..jangan sebab mereka yang tak de otak ni, semua orang yang bertudung terkena tempiasnya...

dorang cakap camni, pada pendapat aku sebab kawan-kawan dorang gak yang buat camtuh...

kamon la..tak pakai tudung, kaler rambut, seksi meksi, konon2 tak pernah tinggal solat, do u think ur amal ibadah will be accepted??? do u think ur wuduk be accepted too by colouring ur nail??? do u think ur mandi wajib is pass when ur gorgeous red hair is still there??

heii girls, watch out ur word babe! itu kata-kata orang tak berakal..orang yang berakal, dia malu nak cakap 'aku masih solat walaupon aku buat mende-mende terlarang' sebab dia tahu solat yang betul dan khusyuk mencegah kita dari melakukan perkara-perkara yang mungkar...

kalo still buat bende tak senonoh, maknanya solat kita tuh masih tak betul la...do u understand that my dear???

okeylah...bebel banyak-banyak nih penat..aku juz nak nyatakan pandangan aku..kalo ade yang tak bersetuju, itu terpulang pada korang..

sorry kalo aku ade salah cakap...aku pon xsempurna..


### kalo nak kata kubur kau kubur aku tak sama, macam penting diri plak...

6 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

aku pun x sempurna...

chiLleD...!! said...

kesian kn..sorg wat slah, sume trut dikaitkn..hu

cik 18 said...

kinokoyu:

err, nak tulis kinokuniya plak..haha..

semua xsempurna..

cik 18 said...

chilled:

yep..kerana nila setitik, rosak susus sebelanga..

Aujinz said...

isk isk isk..
tak patut..

lenkali buat sampai penuh leher tue.. baru leh kate..

"Ini alergik laa.."

Amir Syahir said...

paling stail.