Kuncu-kuncu Cik 18

Monday, January 10, 2011

tak semua orang suka kita

aku tak kesah sape menang AJL 25...it's really annoying bile kat facebook ramai gile dok cakap xsuke si ana rafalli tuh menang...

juz accept..rezeki dia..

tadi keluar ngan seorang kawan..suddenly she said,

"cik 18, aku perasan pasal dia dah lame..aku tak tahan nak pendam benda nih..kesian kat ko..kalo aku dh lame nangis..aku tak tau kenape dia buat ko macamtu.."

nangis bukan selesaikan masalah..balas dendam juga bukan menggembirakan...

teruskan buat baik..ape saje balasan orang, biarkan saja...

Allah tahu dan Dia takdirkan sesuatu mengikut kemampuan kita...

ahhh, aku bukan berlagak tenang...

aku sangat sensitif..sikit pon perubahan orang aku perasan...cuma xcakap jer..

cuma aku tak boleh kalah dengan perasaan..

aku dah lame berjauh hati...



### sebak..to u, plez dun make me hate u...

3 comments:

Aujinz said...

takde sape suka kat aku..
sob sob sobreeee....

cik 18 said...

aku suke..tambah2 lukisan comel ko...

cik 18 said...

aku suke..tambah2 lukisan comel ko...