Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, January 9, 2011

sebab aku buhsaannnnnnn

ini kesah mengenang kembali...sume sbb aku bosan takde wat ape arini...

kalo d0lu2...

bgn pagi lepas dengar henpon bunyik..."sayang bangun subuh mehh...kalo xbangun abang tak mo kawan.." (errr, sumpah geli bila ingat balik...)

lepas mandi, makan, tengahari, petang, malam mesej 24 jam/ 7hari...kalo xbalas mesej, "sayang pegi mane?? bagitaulah kalo tak dapat mesej..penatlah abg tunggu..kol kol tak jawab.." topup 30 pon sekejap je abess..

kalo nak kuar, mesti dengan dia...nak ajak sape agi..dia pon mesti setuju punyerr.."abg, kita jalan OU nak?? dah lame tak gi sane..pastu kita makan chicken chop kat bangsar plezz..." "orait sayang"

kalo takde kenderaan, boleh mintak tolong..."abg, kita nak gi bayar saman arr...dtg ampang boleh tak?? kite malas nak naik bus ngan indon2" "okeh bebeh!"

bile bosan je, ade je orang teman..."abg, kite bosan..jom kite berangan kawen nanti macamane.."

itu dolu-dolu la...4 taun lepas...mase zaman syaitan nirrajim ade kuasa handalan sampai tak leh lawan...



sekarang nih..

bangun pagi jam henpon bunyik....bangun2 cek jgaklah henpon tu walaupon tau takde org nak mesej..(kesiannnn)

pas mandi, makan, siang malam tengok intenet...pastu layan blog...usha fesbok..

kalo nak kuar, takde kawan ke, kuar jelah sensorang...no hal la..

sekarang dah ade kenderaan sendiri..tak payah naik bus ke, teksi ke...yang penting duit minyak ade..

kalo bosan, tido, bace novel, surf intenet...


seyes nampak suram je hidup...tapi bile single nih, ade beberapa bende yang orang couple takleh lawan...

1) single tak guna duit banyak...couple asyik nak kene kuar duit jer...
2) single tak payah kesah bab hati perasaan orang lain...couple kene...tambah2 bile merajuk...
3) single tak perlu kesah kot2 terzina hati, mata, telinga, mulut, kulit...couple peluang nak macamtu 100%...

so, aku tak kesah pon takde pakwe..har har har..kalo ade seru nak berlaki, aku cari yang terus nak pinang aku je..

sekarang nih aku avoid bace blog yang cerita pasal dia ngan pakwe dia...kalo suami isteri aku tak kesah..bukan sebab aku jeles..tapi sebab aku rase dosanyer tak mampu nak cakap paper kat dorang bile tengok dorang pegang2, peluk2, cium2...



### bosanla bile buka blog jer, ade je yang tepek gambar my love, my hubby, my mushi-mushi..errr, so wateva...takut pasangan dia ken cilok kot..

8 comments:

ENCIK TIKUS said...

nak tak kapel dgn aku ? *keningkening

Aujinz said...

sabar cik lapan 18.. sabar..

semua tue dugaan..
sokong tang single tak guna banyak duit tue.. koh koh koh..

Nik said...

bagus.kalau nak kapel lg cari yg boleh buat suami.kwen terus dan tak yah bercinta lama2 kan :)

cik 18 said...

encik tikus:

ko tau tak ko tu budak2 agi...kencing pon mak basuhkan lagi...

hahaha...lu marah xcomelll

cik 18 said...

aujinz:

sabr?? hehe..gua tak kesah 1 sen pon pasal couple nih..

lu bile nak kawen, gua nak makan nasi minyak lu..

cik 18 said...

nik:

yep2..kalo bley xnk couple pon...jumpe2, rase sesuai, terus kawen...cinta lepas kawen jela..

Aujinz said...

hahahhah.. gua tunggu lu dulu.. malas nak langkah bendul.. koh koh koh

cik 18 said...

alorh, lu carikan calon utk gua baru gua leh kawen...