Kuncu-kuncu Cik 18

Wednesday, January 12, 2011

yang salah itu perempuan saja ke?

ahh, aku emo..emo dan terus emo...lantak gua la gua nak hangin ke, gua garang cam singa betina ke, gua kolot ke, gua typical malay girls ke...

P: sy tengah tengok blog ex saya...betullah dia dah ade pakwe..macam bahagia..
aku: haii..masih lagi stalk awek lama??
P: act, sy ade awek baru..tp dia jauh dari saya..
aku: seyes?? abestu kenapa stalk awek lame?
P: im still love her..
aku: abestu, kenape couple baru?
P: sb yg dlu sy terpaksa putus..no blessing from my mum..but as a man, i want some1 to pamper me..
aku: hah?? then, do you really love her..err, new girl?
P: not yet..but i'll try..

cilakkkkss!!! i cant accept dis..i cant...

kenape lelaki boleh buat camtu?? jahatnye jahatnyer..seyesly aku naik baran sbb bace ape yg kitorg chat tuh..

aku tak taulah mungkin perasaan aku tuh mcmtu sbb aku penah kene tinggal dan penah kene tipu dengan lelaki..i mean my ex bf..

tapi ini bukan sekali aku jmpe lelaki mcmni.. lepas putus, cr couple baru juz sbb tak nak rase keseorangan..pastu u treat diz new girl selamba cincai boncai...

do u know how much its hurt when u know some1 u love does not love u back!!!??? and he juz want to play around wif u without having any feeling????? ahhhhh...

pandangan aku pada lelaki hanya kejam kejam kejam!!!..

u want to be love, care, pampered and wutever u want but u never care or love them back?? did u birth without feeling, emotion and so on??? ahhh..sakit sakit...aku yang sakit...

aku juz nk cakap, treat people like you want urself to be treated..

sori, aku makin benci lelaki zaman sekarang sebab lelaki sekarang tidak boleh dipercayai...langsung-langsung!!!..please change my perception, men..

crap!



### semakin aku cuba jauh dari lelaki yang macamnih, makin dekat pulak aku dengan mereka..

3 comments:

Aujinz said...

ermmm.. zaman dah berubah kan..
serba pantas.. semuanya nak cepat..

semoga ada yang boleh ubah persepsi cik 18..

jangan cepat buat keputusan..

jangan marah marah.. jom makan tempe!

kak dila said...

lelaki yang macam ni bukan hanya terdapat pada zaman sekarang ....tapi telah ujud sejak lama lagi...sebelum zaman p ramlee pun dah ada lelaki yang begini....

akak dulu pun pikir mana nak cari lelaki yang carik lelaki yang baik pada 7 tahun lepas....?? yang penting kita kena jadi baik dan ikhlas....

chiLleD...!! said...

ada gak ea mcm tu..xpnh jmpa pon..huhu