Kuncu-kuncu Cik 18

Wednesday, January 26, 2011

dalam benci ada rindu

ini masalah kalo kawan rapat lelaki..

kalo rapat sangat tak elok...

tambah-tambah kalo dia ada awek...

lagi best tetibe awek dia serang cakap kau nak rampas dia...

lebih menyeronokkan bila semua orang pandang serong pada kau...

ahh, past is past...kadang2 dah lali...banyak sangat..

nahh...ape yang best kawan dengan lelaki??

antara kawan lelaki dan kawan perempuan, aku lebih byk kawan lelaki...

kuar je dengan lelaki...nak beli baju pon kawan lelaki..

senang citer, kawan lain jantina nih lebih jujur beb...

kalo dorang nak kutuk, hah kau, kutuk je depan2...

 tengok, sukati je kata aku pendek...aku kurang ketinggian jer la..hmmphh!

kalo kita susah, dorang mesti ade...

tambah2 lagi bile kite hepi, dorang mesti sebok nak join keheppian kita...

dorang selamba je ngan mak bapak kita dan kita pon boleh main2 ngan mak bapak mereka...kamceng!

lagi satu, seronok kalo join lelaki bergosip..dia punye cerita kalah joyah, minah, senah, tipah kat MELODI tuhhh..ini seyes tak tipu!!!

kalo perempuan kawan ngan laki, sonok beb...dorang tak kedekut nak belanja...haha..keje mengepow orang, akulah juara...

dorang sangat protective..kalo kuar, punyelah jaga tak bagi laki lain kaco...dorang kaco tak pe lak..kalo tudung herot2, cepat2 bagitau..katanye comot...nanti takde org nak..cehhh..

best2..banyak sangat mende best buat ngan mereka saat2 dulu..

tapi bile kita terpaksa berjauhan dengan mereka, kadang2 rindu juga...

"amat, aku main basket ball kat tempat game token tuh...pastu aku ingat ko..."

selang beberape minit..

"aku tau, ko mesti rindu aku...jom lawan kete nanti..amik aku kat umah bila sampai KL nanti.."


see...

nmpk je cenggitu, dah org puji, kembang gak hati...heh!

huaaa...esok balik..bende pertama, gi umah amat, amik dia, bawak jalan...biak pi la awek dia nak bising ke tak...yang penting kita enjoy!

mama pon siap tanye, "amat mane?? dah lame tak nampak.." nak je jawab..."hitam!, dalam gelap, tak nampak laa..."


ampun mat..


### kadang2, dr pergaduhan itu datang persahabatan....yana, u deserve a better man..i care for u..lelaki curang, i wanna kill u baby...plez come to me!

16 comments:

miSsLOve said...

hehehe...
ehhh... entry cik 18 ngn my life now agk sama r...

Cik Kentang said...

lelaki mmg jujur. haha. mmg best kwn ngan laki , best utk berbual n diajak bercincang .

cik 18 said...

misslove:

yeker?

yeah, kita kawan...

cik 18 said...

syira:

seronol main cincang2 dengan mereka...ahakkkss

Faidhyna Darwina said...

betul kwn lelaki best..windu dgn bestfrens kat kpg sbb bestfrend dina kat kpg lelaki..huhuhu rindu cecangat kat die T_T

nerves said...

kalau camtu..lu mesti ley masuk ngan gua....
tp takut tak terlayan je
=p

Cik TeN10 said...

cik 18 !! give me 5 !! kita serupa !! hehe (",)

cik 18 said...

dina:

kan kan?? kite pon rindu..huhu..

cik 18 said...

nerves:

lu yg tak terlayan ngan gua ke, gua yg tak terlayan ngan lu???

kita dah dekat dah nh..haha

jom lawan kete kat token..

cik 18 said...

cik ten10:

teringat kecik2 main tenten...

give me 10 la..baru sempoi!

Cik Kentang said...

hahahahah, correction berbincang. kah3, typo yg agak lucu deh. hahhahah -^^-

cik 18 said...

syira:

tapi kene tuh...men cincang2...

takpe..gua paham sebenarnyer..hhahaha

Cik Kentang said...

hahahah -^^-

NAJ HEBAT said...

well...

biasanya mcm tu lah.

aku pun macam tu jugak.

Nak yg sama jantina, si ppuan ni.. kene jaga perasaan. Ye dak?

Aujinz said...

ahaks.. cik lapanbelas rindu kat aku tak???

koh koh koh..

cik 18 said...

en aujinz, gua cume rindu masakan lu..walaupon gua xrasa lagi..

lu takde hati ek nak pelawa gua rase masakan lu??