Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, January 16, 2011

it's time to play hide and seek..yoo!

yo yo wat's up dude!! (jahil giler..mane Assalamualaikum ko?)

yelah2...Assalamualaikum sume...hehehe..

tau tak betapa aku bosan menggunakan nama CIK 18?? kalo blogwalking jer, sah-sah mesti orang tanye...tak kesah arr kat formspring ke, kat shout mix ker, kat komen ker...



"uniknyer name..macamane boleh dapat name nih?"
"kenape Cik 18?? kenapa tak cik 21 ke, cik 9 ke?"
"ape maksud cik 18?? umur 18 ke??"

meh meh nak buat press conference...aku leh terang dari 1 sampai 10...11 sampai 1 juta, aku malas...

  1. sebab aku perempuan, aku guna CIK..
  2. sebab aku suka no 18..
|
|
|
|
|

      10.  sebab aku punye blog la..sukahati aku nak letak nama ape...(err..garangnyer..)

pastu, ade plak tu yang dok main teka-teka ngan aku...ni yang tak leh blah...

"ko ade blog name tettt kan dulu2"
"ko mesti perempuan pakai purdah..sebab tuh ko takut nak tunjuk diri"
"ntah2 ko ni nyah kot.." -----> ini sumpah kalo aku jumpe aku nak trajang puas2..

dah arr..aku bukan pengecut sampai nak sorok2 sape aku..aku pon bukan nak tarik blogger lelaki jadi peminat aku...apetah lagi cube nak ngorat blogger hensem..

cukup arr korang suka entry aku dan bagi feedback tak kira arr positif ke negatif..

dan yang paling penting, aku tak suka orang dok stalker aku...aku bukan artis..apetah lagi anak datuk menteri...anak raja lagilah jauh panggang dari api...



okey, gua out dlu..citer marry had a little lamb menanti...(Mary oh Marry sebenarnyer)


### aku bukan bosan guna nama CIK 18 tuh..juz bosan bile orang dok sebok tanye..ye, aku tau name tu satu dalam sejuta...Malaysia Book of Record tak nak jumpe aku ker??

2 comments:

Adlan said...

oh...nak tanyer jgk..kenapa suka no.18?? thehe...^^'

cik 18 said...

burfday gua 18 haribulan..pueh hati??