Kuncu-kuncu Cik 18

Saturday, January 8, 2011

udang disebalik tepung...


entry ke 3 untuk hari nih..see...betape tak de kerjanya aku di hari sabtu yang sungguh indah ni...

kali nih, aku nak citer pasal pandangan seorang lelaki kat aku..


1) suka membebel...yep yep...laki paling menyampah perempuan membebel...so, yehaa...takdelah lelaki nak dekat ngan aku...like like..

2) nampak macam keras ek?? kepala kot keras...hati tisu beb...sebab tuh sensitif..

3) duit takde pon nak shopping..ngeee....aku xsuke beli barang mahal2 walaupon orang dok pikir kualiti kualiti...ade aku kesah??? the best ever place utk shopping banyak tapi duit sikit adelah TIMES SQUARE...believe me!!

4) almost people yang baru nak kenal akan cakap muka aku muke sombong, garang, mak tiri, so wateva..ape ade pada rupe??? har har har..

5) takkan aku nak tangkap leleh dengan sume orang...jiwang2 pon ngan cayang I la...itu pon dah 4 taun lepas last berjiwang..


hehhh, macam promote diri plak...tapi kalo aku ade save komentar orang kat aku, memang aku dah tunjuk kat korang...

aku garang aku OK wehh..

### bosan...hmmphhh..

12 comments:

ENCIK TIKUS said...

aku nak cakap kau sweet boleh ? keh keh

cik 18 said...

eit farith..dah lame tak nampak ko..

hehehe, malu nak cakap boleh....ngeee

Aujinz said...

oret gak tue..
keras di luar, lembut di dalam..
macam pizza hut..

cik 18 said...

ceh, analogi makanan lak kat sini..

err, pizza sedap kan??? sebab sedap, boleh trima..hahaha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

udh celup tepung tu bestt ohh;) fevret2.. haha

helinar said...

eh,udang dsebalik tpng?..udang celup tpng lagi sedap..=0

ILA HonEyBuNNy said...

aloooo...suka la baca entry neh...;_)

cik 18 said...

fifiey dan helinar:

sebab kepingin udang goreng tepung la buat entry nihhh..haha

cik 18 said...

honeybunny:

suka ekk, malula plakk

nerves said...

aku suke gegurl dan aku ok..yihaa

cik 18 said...

gegurl tuh ape?? xnak paham boleh?

Un Phat Lee said...

arrrgghh.takut....