Kuncu-kuncu Cik 18

Tuesday, January 25, 2011

wahai blogger, tolonglah faham

aku bace post aku lepas2...caiiittt!! emosi je lebih...

gaya penulisan haram jadah takde isi bermanfaat...

mau lelaki datang bawa perisai hunus pedang samurai bace post aku...(entry benci lelaki bukan bermakna aku benci lelaki 100%..tapi aku benci perangai lelaki..sape tak suka lelaki kan.ehem ehem..X+Y= anak!)

dah dah...aku tak tau kenape skarang kalo aku blogwalking je, akan ada blog yang aku terus pegi tanda X kat atas tuh tanpa bace sedikit pon entry dan tinggalkan jejak..

ini blog-blog yang aku tak suke jengah..dan aku perhatikan, ramai jer yang penah wat post ni..tapi aku juz nak refresh balik untuk sape yg buka blog aku hari nih..

  1. blog yang ade disable right click..kenape?? sebab aku nak blogwalking beb! aku nak buka tab byk2...
  2. blog yang ade lagu..ini kemain agi lagunyer...kalo 2,3 blog aku bukak ade lagu, korang bygkanlah cemane lagu2 tuh bersaing macam sperma berlumba nak memenangi perang telur..hanya sperma yg berkualiti saja yg akan berjaya..erk!
  3. blog yang berat...loading dia macam tunggu nasi ditanak!! nasi yg dalam rice cooker tuh lagi cepat masak berbanding nak buka blog ekau tu jang!..kurangkanlah widget2 yg tak bermanfaat tuh..
  4. blog yg ade welcome note...alala comelnya blog gini...haihh! aku menyampah betul tang2 bace, bley lak aku kene tekan ok...annoyying babe..kalo satu takpe agi...ade yg sampai 2, 3, 10 note nyer... 
kadang2, kalo mud aku ok, aku bace le jugak...takde rr pangkah terus...

hah, kalo tang komen tu, takyah la wat word verification...susah la...hehe..baru hepi nak komen..

 
 
nahh...aku bizi beb minggu nih... banyak keje aku tak buat..

  1. menjadi organizer utk reunion dak2 kelas aku mase sekolah teknik dlu...hah, nih satu agi punca mcamane aku leh handle dak2 laki dengan berjaya..sebab dalam kelas aku, hanya 1/4 saja perempuan...best woo bile aku jadi part2 dorang dalam mengusha awek + menganjing orang...
  2. lab bioprocess II sampai 2 report tu babe!.. nasib baik report tu tak macam report kimia..sume nak perfecto...i hate chemistry lab..
  3. project Plant Design..ini serius mcm hell..mane taknya..nak menjadi engineer utk design plant adelah sangat sush...ko hengat nak buat 1 kilang macam nak buat pizza?? heh, segala ciri2 kimia, physic, wajada wajada aku kene handle..
  4. PSM...ini nasib baik run dalam 1 minggu..sekarang nih analyzing part..tapi dah 2 minggu aku tak masuk lab...walaupon intenet dalam lab super laju, aku lagi suka memerap dalam bilik tengok HELL KITCHEN..


### mak angkat kol.."akak tak mo datang rumah mak ker?? mak tak sehat nih..meh la duduk umah mak sehari dua...mak rindu..." adoyai...kalo mak betul aku, mau aku balik skrg jugak...tapi memang tunggu kucing beranak dua kali la nak dengar mama nak rindu2 aku..haha..

8 comments:

Encik MamaT said...

hehe.. tambah satu lagi.. guna pop up window utk komen.. senang...

cik 18 said...

yep2..sokong!

Aujinz said...

yey..hahahahha...

blog ai okey tak ciklapanblas???..
koh koh koh

ENCIK TIKUS said...

aii suka blog you taww

Adlan said...

agak2..belog saya ni berat tak nak bukak? huhuu

cik 18 said...

aujinz:

blog u ok...i suke...xberat..

cik 18 said...

en tikus:

nape u suke? ermm..malulah i..

cik 18 said...

adlan:

so far ok lg...ok jerp..