Kuncu-kuncu Cik 18

Saturday, January 8, 2011

cerita punggong..

heppi hari minggu....

hari ni entry aku santai2 je yer...mane tau ade yang pelik sebab entry aku lari sikit dari yang bese...

korang pernah tak ade cerita zaman kecik2...cerita budak tak cukup umor...ngeh ngeh ngeh...mesti ade punyer..

mase aku kecik2, aku tak kuat berak..sebab aku penah bace buku yang cacing boleh keluar dengan taik..

sebab kedaifan aku nih, aku selalu tahan nak berak...takut jumpe cacing...ohh, plezz...aku geli cacing, ular, pacat dan yang seumpanya..

satu hari, perot aku macam dah tak tahan sangat nak melepas...aku pon masuk tandas...

mungkin dah banyak sangat yang terperam dalam usus besar aku nih, aku pon berak dengan banyaknyerr..

bile dah lega sket, tetibe aku pikir, baik buang banyak2 nanti tak payah berak lagi...peratusan nak jumpe cacing pon mesti kurang...

aku pon teran2...ade rase nak kuar tapi tak kuar...last2, aku cube tekan perot, picit bontot...tang picit bontot tu, tetibe rase nak keluar taik tuh datang dengan tibe2...

mase tu aku baru dapat tau punggong yang besar tuh diciptakan untuk menyimpan taik...(mase tuh tak belajar usus2 lagi...budak tadika le katekan...)

sejak dari tuh, kalo nak berak aku mesti picit punggong..dan kebetulannya, senang nak berak...


lagi satu perkara keji yang aku lakukan, mase datang mud sakit perot nih, aku siap ukur lagi ukulr lilit punggong aku nak tau besar ke tak sebelum dan selepas berak...

dan macam bese, kebetulan besar sebelum berak tu macam saje2 nak watkan aku perasan macam saintis dengan penemuan terbaru boleh menang Nobel award..har har har..

dan perkara keji kedua yelah aku takut nak duduk lame2 nanti taik penyet dalam punggong...dan ceret beret adelah akibatnyer...keh keh keh....

bilo akal dah panjang sket, aku rase cam malu pulak bile terkenangkan  aku bercerita betapa bagusnyer penemuan aku kat kawan2...sengal nyer...harap2 dorang luper la ape aku citer tuhhh..

oh, silly!!..


### sanggup postpone berak nih, semata2 nak cerita kat blog..takut lepas berak lupe plak ape yang nak dicerita...hahaha..

2 comments:

Zero said...

hahaha.. lawak je

cik 18 said...

kan kan...bile nak berak je mesti terkenangkan citer nihh