Kuncu-kuncu Cik 18

Sunday, January 30, 2011

dont do this at home

dah sampai umah....

sampai2 mesti cari makanan...

buka peti ais kot2 ade makanan best2...nugget ker..nugget atau hotdog yg mama beli jenis mahal..maknanya lagi sedap...dan maknanya lagi, aku kene rasa dan makan puas2 sblm balik U..

pas kenyang, baring atas katil...depan katil ade tv...info segala channel...mana tau ade citer best...

ohhh..panas!!...on aircond..kalo dah sampai cari conforter, capai remote aircond, off kan...

ngantuk, tido...

lepas solat subuh, tido balik...

"kakak, bangunlahhhh...dah tengahari..orang lain masak, ko tido jekan???"

"dah lame tak makan masakan mama...katil empuk pon dah sebulan tak jumpe...bagilah sehari dua nak rest badan..."
lepas jerit dari dalam bilik, terus tarik comforter sambung tido...

lagi satu tabiat aku, hp ntah kat mane letak...

"weh, balasla mesej aku...aku nak tau urgent nih.."
"ko kat gua mane nih?? aku kol tak jawab2.."

kat kolej, hp aku susah nak bunyi...dan aku rase, kalo kat rumah mmg orang takkan mesejnya..tp, bila kita tak kesah kat hp tulah byk org mesej ngan kol...

kalo tak sepak terajang tumbuk gusti ngan adik kat rumah nih, bukan aku la..sampai sume nak suruh aku berambus cepat2 dari rumah...

remote tv kat tangan aku jer..."aku dah lame tak tengok tv..waktu nih jer aku nak tengok! seminggu jer..tak lame" kalo adik2 bising, aku jawab camtu jela..sampai abah pon terpaksa layan cerita2 pilihan aku...ngeh ngeh ngeh..


dah ar...ngantok...


### selfish gak aku nih sebenarnyer...
### aku nak avoid abah tengok WWE sebenarnyer..bosanlah tengok gusti tipu tuh!
### kete rosak = xdpt jalan = adik2 aku makin merana...padan muka!

3 comments:

hiro said...

lapar terus ke dapur..heee

LavenderPurpleMe said...

ahahaii baca entri ni teringat kt diri sndiri mse dok kt umah...

ayat "aku dah lame tak tengok tv..waktu nih jer aku nak tengok! seminggu jer..tak lame" ni jugak yang salu jadik penyelamat kalo2 ader org nak tuka chanel..hahaha~

tp kdg2 tu ttp gak gado ngn ayah semata2 ttg tivi nih...xsenonok jek...smpai mrajuk2 plak tuuh.. ngee~ ;D

cik 18 said...

hiro: haha..betul2

lavender:
tau takpe..merajok masuk bilik terus online...ntah paper..